SRCM Roundtable Klantgerichtheid en Sociale Incasso

Op donderdagmiddag 29 juni organiseert SRCM voor directies van incasso-organisaties een roundtable over Klantgerichtheid en Sociale Incasso in de Oranjerie van landgoed Sandenburg in Langbroek.  

Politiek, maatschappelijke organisaties en creditmanagement-opdrachtgevers vragen steeds meer klantgerichtheid van incasso-organisaties. Maar hoe kun je klantgerichtheid (ook) inzetten voor betere incassoresultaten en oog hebben voor een goede relatie?

Roundtable Klantgerichtheid en Sociale Incasso

Op donderdagmiddag 29 juni organiseert SRCM voor directies van incasso-organisaties een roundtable over Klantgerichtheid en Sociale Incasso in de Oranjerie van landgoed Sandenburg in Langbroek.  U bent van harte uitgenodigd voor deze roundtable. 

Klantgerichtheid inzetten voor betere incassoresultaten

Politiek, maatschappelijke organisaties en creditmanagement-opdrachtgevers vragen steeds meer klantgerichtheid van incasso-organisaties. Om debiteurklanten te beschermen tegen extra kosten, ze te helpen bij het oplossen van betalingsproblemen, problematische schulden te voorkomen en een warme overdracht naar de schuldhulpverlening te verzorgen. Maar hoe kun je klantgerichtheid (ook) inzetten voor betere incassoresultatenen oog hebben voor een goede relatie?

Klantrelatie-expert en bestsellerauteur

Daniëlle de Jonge is een veelgevraagd keynote spreker en auteur van drie bestsellers over onderscheidende klantgerichtheid en commerciële slagkracht. Voor BNR Nieuwsradio is ze de host van Dé Klantenpodcast en zeis een enthousiaste en inspirerende spreker over klantgerichtheid en commercie die met opvallende filmfragmenten, aansprekende voorbeelden, overtuigend beeldmateriaal, veel interactie en humor motiverende en praktische tips aanreikt over Klantgerichtheid. Als expert in eigentijdse klantrelaties helpt zij professionals en ondernemers om zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk te zijn. De stijl van haar presentaties is nuchterheel praktisch en met humor

De presentatie van Daniëlle gebruiken we als inspiratie om in het tweede deel van de middag met elkaar te bespreken hoe klantgerichtheid in de dagelijkse incassopraktijk zorg en aandacht combineert met goede incassoresultaten.